Зборуваат за нас…

15 Октомври, 2017 – Клуб 200 најголеми и најуспешни

КАМ Маркет на 13-то место на листата на најголеми македонски компании.

Прочитајте повеќе…

 

27 Септември, 2017 – Insider.mk

Истражување: Кои се ТОП 3 ланци на маркети според потрошувачите во Македонија?
Прочитајте повеќе.

 

06 ЈУЛИ, 2017 – Faktor.mk

Кам маркети бележат најголеми приходи во 2016 година во износ од 101 милион евра.
Прочитајте повеќе.

 

ЈАНУАРИ, 2017 – EUROMONITOR INTERNATIONAL

КАМ е единствен хард дисконт во Македонија и лидер во малопродажбата со учество од 7% во вкупниот промет во 2016.
Прочитајте повеќе.

 

28 НОЕМВРИ, 2016 – Europian Supermarket Magazine
Macedonia’s KAM Market Starts Regional Expansion

 

НОЕМВРИ, 2016 – Manager Magazin
manager magazin 11/2016

КАМ на картата на најуспешни хард дисконти

Во најновиот број од списанието „Manager Magazin (11/2016), КАМ маркет е вброен рамо до рамо со најдобрите мало-продавачи по принципот „хард дисконт“, воведен од германскиот дисконтен гигант „Aldi уште пред еден век.

Дитер Брандес (75 години) oд Хамбург бил менаџер и член на Управниот одбор на Aldi Nord повеќе oд десет години. Веќе 20 години ширум светот го пренесува своето менаџерско искуство, правејќи успешни копии од оригиналот Aldi. Ширум светот, Брандес и синовите Нилс и Арне, како советници или менаџери имаат помогнато во градењето на дисконтите: Neto (Мексико), Tiendas (Колумбија), Erbi (Чиле), Biedronka (Полска), BIM (Турција), КАМ (Македонија), Ducan (Саудиска Арабија), 700 Market (Јужна Кореја), а под името Bi Yi De сега и во улога на стар-ап бизнисмен влегува во Кина, и тоа уште пред оригиналот Aldi.

Две успешни приказни од Европа се синџирите „BIM “ од Турција и „Biedronka“ од Полска.

Синџирот „BIM“ е всушност пионерска работа на Брандес. Од неговото основање во 1995 па до денес, од 21 бакалница, BIM прерасна во лидер на турскиот малопродажен пазар со 4500 маркети и со регистриран промет од 5,8 милијари евра, остварувајќи добивка пред оданочување од 248 милиони евра. На листата од 250 најголеми глобални малопродавачи на светот, „BIM“ го зазема 167. место.

На барање од португалскиот концерн Жеронимо Мартинс, Брандес го извади од криза малиот полски синџир од маркети што го држеа Португалците. Од 2001 па до денес, синџирот маркети „Бједронка“ нарасна на 2700 маркети, со промет од над 9 милијарди евра. Иронично е што и двете земји (Турција и Полска) сега се изгубен терен за Aldi! Оригиналот Aldi и ден-денес не се осмелува да влезе во Турција, а потенцијалот во Полска, Aldi го откри дури пред неколку години, но стигнаа само до 100 маркети.

Пријателството помеѓу двајцата дисконтни стратези, Дитер Брандес и основачот на КАМ, м-р Гоце Камчев, датира уште од далечните 90-ти години. КАМ се покажа како добар ученик и верен следбеник на форматот хард-дисконт воведен од Aldi, и со своите 63 маркети денес е најуспешен хард-дисконт синџир во регионот.

Г-нот Камчев го дели мислењето на Дитер Брандес: „Ние не го копираме Aldi, ние го копираме Aldi-принципот“.

Ученикот не е над својот учител, туку секој што е добро поучен, ќе биде како својот учител(стара ориентална поговорка)

Objava vo Manager magazin Noemvri 2016a

 

19 JAНУАРИ 2016 – EUROMONITOR INTERNATIONAL

МАЛОПРОДАЖБА НА ПРЕХРАНБЕНИ ПРОИЗВОДИ ВО МАКЕДОНИЈА

Во 2015 година, малопродажбата на прехранбени производи имаше скромно покачување на вредноста од 1% и достигна 90,7 милијарди МКД, како резултат на сериозната политичка криза која изврши негативно влијание врз економското опоравување и довербата на потрошувачите во истата година.

Конкурентно опкружување
КАМ доо ја задржа својата лидерска позиција во доменот на малопродажба на прехранбени производи во 2015 со удел од 6%. Со тоа му ја одзеде водечката позиција на Tинекс MT дооел во 2014, којшто беше лидер во анализираниот период. КАМ доо се покажа високо издржлив во време на криза, успевајќи да го зголеми прометот во текот на целиот анализиран период на продажбата и успешно да го имплементира концептот на хард дисконт, типичен за големи интернационални синџири од дисконти, како што се Aldi и Lidl. KAM доо продолжува да ги снабдува главно потребите на социјално послабиот сегмент на потрошувачи од популацијата во Македонија, како и на љубителите на марки произведени во Германија.