fbpx

Зборуваат за нас…

02 Септември, 2020

На заедничка иницијатива на КАМ ДОО Скопје и Црвениот крст, КАМ како општествено одговорна компанија продолжува, со посредство на Црвениот крст или директно до општините, да им дава поддршка на социјално ранливите категории граѓани. Овојпат помоштa беше доставена до социјално загрозени семејства во општините: Битола, Валандово, Радовиш, Ресен, Струмица, Тетово, Гази Баба, Кисела Вода, Карпош, Илинден и Аеродром, со што директно придонесува во ублажување на последиците од пандемијата на КОВИД-19. КАМ предаде донација од материјална помош, односно 675 социјални пакети со единечна вредност на пакетот од околу 1000 денари, или вкупно 10.222 евра, односно 633.825 денари. Официјалното примопредавање на донацијата го извршија претставник на компанијата и претседателот на Црвениот крст на Република Северна Македонија, г-дин Ромел Велев.
Хуманоста покажана на дело беше одбележана со настан на примопредавање на донацијата во просториите на Црвениот Крст, меѓу претставници на двете здружени страни во знак на добра волја, солидарност и натамошна успешна соработка, со цел да му се помогне на населението во моменти кога тоа им е најпотребно. Пакетите за социјално ранливите категории граѓани се состојат од прехрамбени и непрехрамбени основни производи во вредност од околу 1000 ден.
Нашата компанија продолжува да соработува и со поединечни општини на ниво на Р.С.Македонија, заеднички да им се помогне на загрозените и да им се пружи безрезервна поддршка на семејствата. Соработка остваривме со вкупно 11 општини (Општина Гевгелија, Општина Гостивар, Општина Струга, Општина Штип, Општина Кавадaрци, Кочани, Крива Паланка, Неготино, Бутел, Чаир), а во тек се подготовки за донации и за уште 7 општини (Дебар, Кичево, Сарај, Куманово, Охрид, Прилеп и Ѓорче Петров). Со тоа нашата компанија на овие општини ќе им предаде донација од 1200 социјални пакети со единечна вредност на пакетот од 939 денари, во вкупна вредност од 18.320 евра, односно 1.126.800 денари.
Новонастанатата ситуација со КОВИД-19 наметна и нови предизвици во општеството кај сите компании и институции во државата, но најголемиот притисок беше ставен врз здравствениот систем. КАМ ДОО не ги изостави ниту здравствените работници кои покрај директната изложеност и големиот ризик по сопственото здравје, континуирано и храбро се борат за здравјето и животите на сите граѓани во Р.С.Македонија. Донацијата се состои од ваучери за пазарување во вредност од по 1.000 денари и е наменета како поддршка на здравствените работници ширум земјата. Доделени се ваучери на Универзитетската клиника за инфективни болести и фебрилни состојби Скопје, Градската општа болница „8.Септември“ – Инфективно одделение, Центарот за јавно здравје – Скопје и сите останати инфективни одделенија во сите останати болници низ државата (Гостивар, Дебар, Кавадрци, Кичево, Струмица, Прилеп, Штип). Во тек се и подготовките за донации –ваучери за Тетово, Велес, Кавадарци, Куманово и Битола). Донацијата од 570.000 денари за 570 здравствени работници го носи белегот на хуманост и солидарност во период кога сме си потребни едни на други.
Во овие моменти сакаме како компанија на дело да ја покажеме нашата волја и решеност да им помогнеме на граѓаните. Компанијата КАМ ќе продолжи да дејствува во склад со локалната заедница и да има слух за нејзините потреби, а тие вредности особено доаѓаат до израз во вонредни ситуации, кога е неопходно да се биде присутен, солидарен и да им се пружи поддршка и помош на најзагрозените граѓани, а особено на медицинските професионалци кои во овој период имаат клучна улога во грижата за здравјето на секој граѓанин на нашето општество.

118709137_10159909771179863_1033993087019809991_o

 

118768848_10159909694669863_4197064608330653352_o

 

Прочитајте повеќе…

http://kam.com.mk/info-za-potroshuvachi/zboruvaat-za-nas/

 

09 Мај, 2019 – „КАМ МАРКЕТ“- КОЈ Е ГОСПОДАР НА МАЛОПРОДАЖБАТА ВО МАКЕДОНИЈА?

„КАМ“ доминира и лани со приход од 130,6 милиони евра и втора година по ред е најголем ланец маркети…

Прочитајте повеќе…

 

29 Март, 2019 – „КАМ МАРКЕТ“- ДОБИТНИЦИ НА СПЕЦИЈАЛНОТО ПРИЗНАНИЕ И НАГРАДА ЗА ПРИДОНЕС ВО РАЗВОЈОТ НА ПРЕТПРИЕМНИШТВОТО ВО СРЕДНА И ЈУГОИСТОЧНА ЕВРОПА“
Оваа година Стопанската комора на Македонија, на огромна чест и задоволство, специјалното признание за инвестиции во странство…

Прочитајте повеќе…

 

5 Март, 2019 – „КАМ“ ДОО И „ДАУТИ КОМЕРЦ“ ДОБИТНИЦИ НА СПЕЦИЈАЛНОТО ПРИЗНАНИЕ НА СТОПАНСКАТА КОМОРА НА МАКЕДОНИЈА…
Оваа година Стопанската комора на Македонија, на огромна чест и задоволство, специјалното признание за инвестиции во странство…

Прочитајте повеќе…

 

7 Ноември, 2018 – Топ 3 Маркети според потрошувачите во Македонија!
Според спроведеното истражување и оваа година на првата позиција е Кам Маркет

Прочитајте повеќе…

 

22 Октомври, 2018 – Клуб 200 најголеми и најуспешни

КАМ Маркет на 16-то место на листата на најголеми македонски компании.

Прочитајте повеќе…

 

21 Јуни, 2018 – Како „газат“ големите ланци на супермаркети?

КАМ Маркет на 13-то место на листата на најголеми македонски компании.

Прочитајте повеќе…

 

15 Октомври, 2017 – Клуб 200 најголеми и најуспешни

КАМ Маркет на 13-то место на листата на најголеми македонски компании.

Прочитајте повеќе…

 

27 Септември, 2017 – Insider.mk

Истражување: Кои се ТОП 3 ланци на маркети според потрошувачите во Македонија?
Прочитајте повеќе.

 

06 ЈУЛИ, 2017 – Faktor.mk

Кам маркети бележат најголеми приходи во 2016 година во износ од 101 милион евра.
Прочитајте повеќе.

 

ЈАНУАРИ, 2017 – EUROMONITOR INTERNATIONAL

КАМ е единствен хард дисконт во Македонија и лидер во малопродажбата со учество од 7% во вкупниот промет во 2016.
Прочитајте повеќе.

 

28 НОЕМВРИ, 2016 – Europian Supermarket Magazine
Macedonia’s KAM Market Starts Regional Expansion

 

НОЕМВРИ, 2016 – Manager Magazin
manager magazin 11/2016

КАМ на картата на најуспешни хард дисконти

Во најновиот број од списанието „Manager Magazin (11/2016), КАМ маркет е вброен рамо до рамо со најдобрите мало-продавачи по принципот „хард дисконт“, воведен од германскиот дисконтен гигант „Aldi уште пред еден век.

Дитер Брандес (75 години) oд Хамбург бил менаџер и член на Управниот одбор на Aldi Nord повеќе oд десет години. Веќе 20 години ширум светот го пренесува своето менаџерско искуство, правејќи успешни копии од оригиналот Aldi. Ширум светот, Брандес и синовите Нилс и Арне, како советници или менаџери имаат помогнато во градењето на дисконтите: Neto (Мексико), Tiendas (Колумбија), Erbi (Чиле), Biedronka (Полска), BIM (Турција), КАМ (Македонија), Ducan (Саудиска Арабија), 700 Market (Јужна Кореја), а под името Bi Yi De сега и во улога на стар-ап бизнисмен влегува во Кина, и тоа уште пред оригиналот Aldi.

Две успешни приказни од Европа се синџирите „BIM “ од Турција и „Biedronka“ од Полска.

Синџирот „BIM“ е всушност пионерска работа на Брандес. Од неговото основање во 1995 па до денес, од 21 бакалница, BIM прерасна во лидер на турскиот малопродажен пазар со 4500 маркети и со регистриран промет од 5,8 милијари евра, остварувајќи добивка пред оданочување од 248 милиони евра. На листата од 250 најголеми глобални малопродавачи на светот, „BIM“ го зазема 167. место.

На барање од португалскиот концерн Жеронимо Мартинс, Брандес го извади од криза малиот полски синџир од маркети што го држеа Португалците. Од 2001 па до денес, синџирот маркети „Бједронка“ нарасна на 2700 маркети, со промет од над 9 милијарди евра. Иронично е што и двете земји (Турција и Полска) сега се изгубен терен за Aldi! Оригиналот Aldi и ден-денес не се осмелува да влезе во Турција, а потенцијалот во Полска, Aldi го откри дури пред неколку години, но стигнаа само до 100 маркети.

Пријателството помеѓу двајцата дисконтни стратези, Дитер Брандес и основачот на КАМ, м-р Гоце Камчев, датира уште од далечните 90-ти години. КАМ се покажа како добар ученик и верен следбеник на форматот хард-дисконт воведен од Aldi, и со своите 63 маркети денес е најуспешен хард-дисконт синџир во регионот.

Г-нот Камчев го дели мислењето на Дитер Брандес: „Ние не го копираме Aldi, ние го копираме Aldi-принципот“.

Ученикот не е над својот учител, туку секој што е добро поучен, ќе биде како својот учител(стара ориентална поговорка)

Objava vo Manager magazin Noemvri 2016a

 

19 JAНУАРИ 2016 – EUROMONITOR INTERNATIONAL

МАЛОПРОДАЖБА НА ПРЕХРАНБЕНИ ПРОИЗВОДИ ВО МАКЕДОНИЈА

Во 2015 година, малопродажбата на прехранбени производи имаше скромно покачување на вредноста од 1% и достигна 90,7 милијарди МКД, како резултат на сериозната политичка криза која изврши негативно влијание врз економското опоравување и довербата на потрошувачите во истата година.

Конкурентно опкружување
КАМ доо ја задржа својата лидерска позиција во доменот на малопродажба на прехранбени производи во 2015 со удел од 6%. Со тоа му ја одзеде водечката позиција на Tинекс MT дооел во 2014, којшто беше лидер во анализираниот период. КАМ доо се покажа високо издржлив во време на криза, успевајќи да го зголеми прометот во текот на целиот анализиран период на продажбата и успешно да го имплементира концептот на хард дисконт, типичен за големи интернационални синџири од дисконти, како што се Aldi и Lidl. KAM доо продолжува да ги снабдува главно потребите на социјално послабиот сегмент на потрошувачи од популацијата во Македонија, како и на љубителите на марки произведени во Германија.